2015年12月18日金曜日

<和訳>"I Want To Write You A Song" / One Direction

"I Want To Write You A Song"

[Harry:]
I want to write you a song
One as beautiful as you are sweet
With just a hint of pain
For the feeling that I get when you are gone
I want to write you a song

[Liam:]
I want to lend you my coat
One that's as soft as your cheek
So when the world is cold
You'll have a hiding place you can go
I want to lend you my coat

[Louis:]
Oooh, everything I need I get from you
Oooh, givin' back is all I wanna do

[Liam:]
I want to build you a boat
One as strong as you are free
So any time you think that your heart is gonna sink
You know it won't
I want to build you a boat

[Louis:]
Oooh, everything I need I get from you
Oooh, givin' back is all I wanna do

[Harry:]
Oooh, everything I need I get from you
Oooh, givin' back is all I wanna do

[Niall:]
I want to write you a song
One to make your heart remember me
So any time I'm gone
You can listen to my voice and sing along
I want to write you a song
I want to write you a song


君に歌を書くよ
可愛い君に負けないぐらい 美しい歌を 
少しだけ痛みも混ぜて
君がいなくなった時に感じる痛みを添えて
君に歌を書くよ

君にコートを貸すよ
君の頬に負けないぐらい ふわっとしたコートを
世界中が寒くなっても
すぐに避難できるように
君にコートを貸すよ

欲しいものはすべて君がくれる
僕も返すね それが僕の望みだよ

君にボートを作ろう
どこに行っても負けないぐらい 強いボートを
気持ちが落ち込みそうになっても
大丈夫だと思えるように
君にボートを作ろう

欲しいものはすべて君がくれる
僕も返すね それが僕の望みだよ

欲しいものはすべて君がくれる
僕も返すね それが僕の望みだよ

君に歌を書くよ
僕のことを忘れないように 歌を書くよ
僕がいなくなった時でも
僕の声を聴いて 一緒に歌えるように
君に歌を書くよ
君に歌を書くよ

0 件のコメント:

コメントを投稿