2015年12月26日土曜日

<和訳>"Hey Angel" / One Direction

"Hey Angel"

Hey angel
Do you know the reasons why
We look up to the sky?
Hey angel
Do you look at us and laugh
When we hold on to the past?
Hey angel

Oh I wish I could be more like you
Do you wish you could be more like me?
Oh I wish I could be more like you
Do you wish you could be more like me?

Hey angel
Tell me, do you ever try
To come to the other side?
Hey angel
Tell me, do you ever cry
When we waste away our lives?

Oh I wish I could be more like you
Do you wish you could be more like me?
Oh I wish I could be more like you
Oh I wish I could be more, I could be more, I could be more

Yeah I see you at the bar, at the edge of my bed
Backseat of my car, in the back of my head
I come alive when I hear your voice
It's a beautiful sound, it's a beautiful noise
Yeah I see you at the bar, at the edge of my bed
Backseat of my car, in the back of my head
I come alive when I hear your voice
It's a beautiful sound, it's a beautiful noise

Hey angel
Hey angel
Do you look up to the sky?
Do you look up to the sky?

Oh I wish I could be more like you
Do you wish you could be more like me?
Oh I wish I could be more like you
Do you wish you could be more like me?

Hey angel
Hey angel


天使の君には
わかるのかな 僕らがなんで
空を見上げるのか
天使の君は
見下ろして 笑ってるのかな
僕らが過去にしがみついてる時
天使の君は

もっと君に近付けたらな
君も僕に近付きたいって思う?
もっと君に近付けたらな
君も僕に近付きたいって思う?

天使の君に
聞きたいんだ これまでに
こっちの世界へ来ようとしたことはあるのか
天使の君に
聞きたいんだ これまでに
僕らが人生を無駄に過ごしてるって 泣いてくれたことはあるのか

もっと君に近付けたらな
君も僕に近付きたいって思う?
もっと君に近付けたらな
もっと近付けたらな もっと近くに もっと近くに

そう 君のことを バーでも ベッドの端っこでも
車の後部座席でも 頭の後ろでも 見ているよ
君の声が聞こえると 元気になるんだ
美しい音で 美しい声で
そう 君のことを バーでも ベッドの端っこでも
車の後部座席でも 頭の後ろでも 見ているよ
君の声が聞こえると 元気になるんだ
美しい音で 美しい声で

天使の君は
天使の君は
空を見上げるの?
空を見上げるの?

もっと君に近付けたらな
君も僕に近付きたいって思う?
もっと君に近付けたらな
君も僕に近付きたいって思う?

天使の君は
天使の君は

0 件のコメント:

コメントを投稿