2015年12月26日土曜日

<和訳>"Long Way Down" / One Direction

"Long Way Down"

We made a fire
Went down in the flames
We sailed an ocean
And drowned in a wave
Built a cathedral
But we never prayed
We had it all, yeah
And we walked away

Point of no return
And now it's just too late to turn around
I try to forgive you,
But I struggle 'cause I don't know how
We built it up so high and now I'm fallin'
It's a long way down
It's a long way down from here

We had a mountain
But took it for granted
We had a spaceship,
But we couldn't land it
We found an island,
But we got stranded
We had it all, yeah
Who could've planned it?

Point of no return
And now it's just too late to turn around
I try to forgive you,
But I'm struggling 'cause I don't know how
We built it up so high and now I'm fallin'
It's a long way down from here
Such a long way down from here
It's a long way down
It's a long way down
Such a long way down
It's a long way down
It's a long way down


二人でつけた火は
炎になって 近寄れなくなった
二人で海に出たけど
波に飲み込まれてしまった
教会も建てたのに
二人が祈ることは二度と無かった
全てうまくいってたのに
別の道を進む事になった

昔には戻れない
後戻りするには もう遅すぎる
君のことを許したいけど
どうすればいいのかわからなくて辛い
二人で建てた大きな教会から 転げ落ちているよう
なかなか地面に着かない
長い道のりだよ

二人には山があったけど
当たり前のことだと思ってた
二人には宇宙船があったのに
着陸できなかった
二人は島を見つけたけど
座礁してしまった
全てうまくいってたのに
誰がこんな結末にしたの?

昔には戻れない
後戻りするには もう遅すぎる
君のことを許したいけど
どうすればいいのかわからなくて辛い
二人で建てた大きな教会から 転げ落ちているよう
長い道のりだよ
こんなに長い道のりだったんだ
なかなか地面に着かない
長い道のりだよ
こんなに長い道のりだったんだ
なかなか地面に着かない
長い道のりだよ




















0 件のコメント:

コメントを投稿